Support
Här öppnar du ärenden, bokar Demovillan eller ställer frågor. Ju mer information du kan ge desto snabbare kan vi hjälpa dig – bifoga gärna bilder och skriv vilket fabrikat det gäller om det är hårdvarufrågor. Vi svarar normalt samma arbetsdag och återkommer med åtgärdsförslag eller bokar tid på plats om det behövs.
Vanliga ämnen är idrifttagning, mätaranslutning, OCPP‑koppling mot befintligt backend, felkoder på laddare samt allmän dimensionering. Har du frågor om prissättning och avtal hänvisar vi till sidan Priser. För utvecklarfrågor kan du beskriva ditt case och få API‑nyckel när vi bedömt säkerhet och omfattning.
[contact-form-7 title=”Open a Ticket / Öppna ärende”]
[contact-form-7 title=”Book Demo Villa / Boka Demovillan”]
Behöver du inspiration? Läs mer om Villor & Demovilla, Radhus/BRF och Företag & Gästladdning.